В Тульчинському ЗДО (ясла-садок) №1 пройшла педрада з економічного виховання дошкільників.
Чи потрібно і навіщо дошкільнику економічне виховання? Це питання набуває сьогодні особливої актуальності і вимагає серйозної педагогічної корекції. Чим більше діти дошкільного віку стикаються із соціальною дійсністю, побутом, тим більше виникає у них питань. Повсякденне життя, сім'я, спілкування з однолітками, нарешті, освітня робота в умовах дитячого садка формують досвід, який стає базою для подальшої роботи з економічного виховання.
Відповідно до завдань річного плану, з метою поглиблення знань і вдосконалення економічного виховання дошкільників 28.02.2019р.в Тульчинському ЗДО (ясла-садок) №1 відбулася педагогічна рада на тему: «Формування навичок економічного мислення та економічних уявлень у дітей дошкільного віку»
В питанні - чи потрібна економіка малюкам, що таке «економіка», її компоненти запропонувала розібратися вихователь старшої групи Ярушевська Т.В. Вона в своїй доповіді докладно розкрила яким чином можна навчити наших малюків таким складним поняттям.
Вихователь середньої групи Звєрєва В.О. підготувала доповідь про Міжнародну програму соціально-економічної освіти «Афлатот». В ході розповіді учасники покращили знання вимогами даної програми, закріпили терміни з економічного виховання.
До уваги педагогів вихователями молодших груп Балик Н.І. та Талибовою І.Ю. була представлена доповідь «Пошуково –ігорова діяльність дітей – один із засобів економічного виховання».
Педагоги дискутували, проводили мозковий штурм: «Які форми роботи доцільні в економічній освіті дошкільників», ділилися ідеями щодо дидактичних ігор з економічного виховання для дошкільників.
Педагогічна рада пройшла в атмосфері творчої співпраці, піднесення ролі вихователя в формуванні економічного виховання дітей дошкільного віку.