На Вінниччині обговорили питання вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг

Дата: 22.06.2017 08:45
Кількість переглядів: 474

Фото без опису

21 червня в приміщенні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування Вінницької області відбувся семінар на тему: «Розбудова ЦНАП як інтегрованого офісу та децентралізація повноважень з надання адміністративних послуг».

Захід був організований спільно Департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації, Центром політико-правових реформ (м. Київ) та Центром досліджень місцевого самоврядування (м.Львів) за фінансової підтримки представництва Фонду Фрідріха Науманна в Україні.

Основна мета семінару полягала в обговоренні питань щодо вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг, взаємовідносин ЦНАП та центральних органів виконавчої влади та напрацювання рекомендацій і пропозицій для органів влади щодо формування належних ЦНАП.

З вітальним словом до учасників семінару звернувся директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Володимир Мережко:

«Перш за все, від імені обласної державної адміністрації висловлюю вдячність нашим партнерам, оскільки даний захід відбувається вже втретє на території Вінницької області та є вкрай необхідним, зважаючи на гостру потребу діяльності центрів надання адміністративних послуг. На сьогоднішній день в області діють 30 ЦНАПів. За перший квартал 2017 року було надано понад 300 тисяч адміністративних послуг. Відповідно і надходження до місцевих бюджетів зростають– 16,3 млн. грн. за перший квартал 2017 року, що в 2,2 рази більше порівняно з відповідним періодом минулого року. В області також було відкрито 2 ЦНАПи при об’єднаних територіальних громадах – Якушинецькій та Вороновицькій.»

Також, очільник Департаменту  повідомив, що за даними Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, в зв’язку з отриманням безвізового режиму, кількість звернень на оформлення закордонних біометричних паспортів збільшилась в кілька разів.  А  тому кожна об’єднана територіальна громада має право на придбання спеціального обладнання для оформлення закордонних паспортів та ID-карток. Вартість необхідної техніки складає приблизно 500 тис. грн. Дане питання територіальні громади вирішують цілковито самостійно. З боку міграційної служби об’єднаним територіальним громадам надаються лише методичні рекомендації, технічна підтримка та консультації.

Заступник голови правління Центру політико-правових реформ, модератор семінару Віктор Тимощук познайомив учасників з головними спікерами заходу та коротко ознайомив з його робочою програмою.

В рамках семінару, учасники обговорили стан справ та потреби змін у законодавстві і державній політиці щодо адміністративних послуг,  а також питання створення ЦНАПів в об’єднаних територіальних громадах та реалізацію їх повноважень.

Результатом заходу стало напрацювання рекомендацій і пропозицій для органів виконавчої влади, райдержадміністрацій, міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад щодо формування належних центрів надання адміністративних послуг з метою надання якісних послуг громадянам Вінницької області.

 

Джерело: ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь