ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Попередній запис на прийом до адміністратора ЦНАП https://queue.qsolutions.com.ua:29604/index
1. Загальні відомості про Центр
|
Назва Центру
|
Відділ Центр надання адміністративних послуг |
|
Тип органу, що утворив Центр (міська, сільська, селищна рада)
|
Міська рада |
|
Назва органу, що утворив Центр
|
Тульчинська міська рада |
|
Дата утворення Центру
|
23.02.2021р. |
|
Дата відкриття Центру
|
10.03.2021р. |
|
Розпорядчий документ органу про створення Центру (дата, номер, назва)
|
Рішення 6 позачергової сесії Тульчинської міської ради 8 скликання № 352 від 23.02.2021 р. «Про внесення змін до рішення 1 сесії Тульчинської міської ради 8 скликання від 26.11.2020 року №8 «Про структуру та загальну чисельність апарату Тульчинської міської ради восьмого скликання та її виконавчих органів» із змінами» |
|
Розпорядчі документи органу (дата, номер, назва), що утворив Центр, про:
|
Рішення 6 позачергової сесії Тульчинської міської ради 8 скликання № 354 від 23.02.2021 р. «Про затвердження Положення про відділ Центр надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради» Рішення 11 позачергової сесії Тульчинської міської ради 8 скликання №705 від 20.05.2021 р. «Про затвердження Регламенту Центру надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради» Рішення 25 сесії Тульчинської міської ради 8 скликання №1471 від 23.12.2021р. «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ Центр надання адміністративних послуг у новій редакції»
Рішення 36 позачергової сесії Тульчинської міської ради 8 скликання №1830 від 16.09.2022р. «Про внесення змін у додаток до рішення 25 сесії Тульчинської міської ради 8 скликання від 23.12.2021р. №1471 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, які надаються через відділ Центр надання адміністративних послуг у новій редакції»
|
|
Адреса Центру
|
Вінницька область, Тульчинський район, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, буд. 65 |
|
Контактні телефони
|
0435 2-30-68 |
|
Електронна адреса
|
tul_admin@vin.gov.ua |
|
Адреса веб-сторінки в мережі Інтернет
|
http://tulchynska.gromada.org.ua/
|
|
Графік роботи Центру
|
Понеділок, вівторок, середа, п’ятниця з 8.00-17.00 год., четвер з 8.00-20.00 год. |
|
Кількість віддалених робочих місць з адресами
|
- |
|
Наявність мобільної валізи / кейсу |
- |
|
Наявність мобільного ЦНАП (автомобіля) |
- |
2. Відомості про приміщення Центру
1. |
Загальна площа Центру, м2
|
110 |
2. |
Площа секторів очікування та обслуговування у Центрі, м2
|
81 |
3. |
Загальна кількість одиниць персоналу (штатна). З них:
|
11
1 2 6 2
- |
4. |
Інші працівники, які розміщені в Центрі (за наявності)
|
- |
5. |
Наявність власної системи електронного документообігу та/або комплексної системи автоматизації
|
- |
6. |
Наявність у Центрі електронних сервісів
|
Соціальна громада |
7. |
Надання у приміщенні Центрі супутніх послуг (куточок самообслуговування, дитяча кімната, вільний Wi-Fi, тощо)
|
так |
8. |
Наявність паркінгу біля приміщення з достатньою кількістю місць для паркування ТЗ
|
так |
9. |
Облаштування пандусами входу до приміщення
|
так |
3. Відомості щодо облаштування Центру з використання інформаційних технологій
1. |
Наявність інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв та необхідних для отримання адміністративних послуг документів
|
так |
2. |
Наявність інформаційних боксів (терміналів), їх кількість
|
1 |
3. |
Наявність електронної системи управління чергою
|
Потребує ремонту |
4. |
Наявність вільного доступу до мережі Інтернет для суб'єктів звернень
|
так |
5. |
Кількість облаштованих робочих місць
|
10 |
4. Адміністративні послуги, які надаються через Центр
Загальна кількість адміністративних послуг, які надаються через Центр. З них: |
347 |
|
1) |
адміністративні послуги, що надаються обласною державною адміністрацією
|
29 |
2) |
адміністративні послуги, що надаються районною державною адміністрацією
|
82 |
3) |
адміністративні послуги, що надаються територіальними органами центральних органів виконавчої влади
|
140 |
4) |
адміністративні послуги, що надаються органами місцевого самоврядування
|
96 |
5) |
Надання паспортних послуг |
- |
6) |
Надання послуг соціального характеру |
27 |
7) |
Надання комплексної послуги єМалятко |
так |
5. Відповідальні особи за організацію діяльності Центру
Прізвище, ім'я, по батькові, посада, контактні телефони/факси, адреси електронних скриньок осіб, які відповідальні за роботу Центру:
|
|
|
1. |
Керівник Центру
|
Дудкевич Юлія Петрівна |
2. |
Адміністратори
|
Костюк Ірина Валеріївна Сметанська Ірина Миколаївна Скрипник Оксана Василівна |
3. |
Інші відповідальні особи (у разі наявності)
|
Поліщук Оксана Анатоліївна – державний реєстратор Кобець Роман Олександрович - державний реєстратор Совик Михайло Сергійович - державний реєстратор Кучерява Катерина Олександрівна – державний реєстратор Павленко Наталя Петрівна- головний спеціаліст Лапшова Наталя Володимирівна- провідний спеціаліст
|