З 21 листопада діє нове Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків

Дата: 29.11.2017 15:26
Кількість переглядів: 752

Фото без опису

Наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 затверджено Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі – Наказ № 822). Наказ №822 зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174.

Згідно з Наказом № 822 втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26.12.2013 за № 2211/24743.

Наказ № 822 розроблено відповідно до статей 63 та 70 глави 6 розділу II Податкового кодексу України з метою визначення єдиної методики реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків.

Так, з 21 листопада 2017 року скорочено строк реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – ДРФО) з 5 до 3 днів з дня подання заяви. Крім того, громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

Також удосконалено процедуру отримання фізичними особами відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків. Заява може бути подана до контролюючого органу у паперовому вигляді або засобами електронного зв’язку в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО можна й у приватній частині (особистий кабінет) сервісу «Електронний кабінет платника». Цей електронний сервіс надає можливість громадянам отримувати відомості про себе з ДРФО в електронному вигляді, не звертаючись до органу ДФС.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці:  Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді за посиланням.

Крім цього, слід зазначити, що відповідно до норм нового Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Держреєстру використовуються дані документа, що посвідчує особу:

1) для громадян України - паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання, тимчасове посвідчення громадянина України;

2) для іноземців та осіб без громадянства - паспортний документ іноземця, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.

Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:

  • довідку про внесення інформації до Єдиного державного демографічного реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з демографічного реєстру;
  • довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з демографічного реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).

Наказ № 822 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 21.11.2017 N91 і з дати опублікування він набрав чинності. Державна фіскальна служби України (далі – ДФС) продовжує вдосконалювати сервіси та процедури реєстрації платників податків.

Тульчинське відділення немирівської ОДПІ


« повернутися до розділу «Інформаційно-довідкові матеріали податкової служби»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь