Документи, які необхідно надати фізичній особі для отримання електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Дата: 18.12.2017 15:58
Кількість переглядів: 894

Фото без опису

Документи, які необхідно надати фізичній особі

для отримання електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - вид електронного підпису, отриманого в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.

Електронний цифровий підпис може використовуватись як юридичними так і фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.

З часів прийняття закону, ЕЦП користувались в основному для підписання електронних документів, але не всі знають, що за допомогою ЕЦП можна ще отримати доступ до своїх персональних даних не виходячи з дому! Вхід за допомогою ЕЦП надає можливість доступу до своїх персональних даних: про страхувальників, страховий стаж (стаж для призначення пенсії), дані про заробітну плату, з якої було сплачено страхові внески, дані про призначену пенсію (електронна пенсійна справа), можливість зберегти так звану довідку ОК-5, довідку про доходи  (для пенсіонерів), а також подати податкову звітність та щорічну електронну декларацію.

Такий електронний ключ можна отримати :

м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, буд. 21, 1-й пов.,

зал №1 ЦОПП,  тел.: (0432) 56-04-03

Реєстрація користувачів: пн - чт            з 9:00 до 18:00

                                                      пт            з 9:00 до 16:45

                                 обідня перерва:         з 13:00 до 13:45

Тульчинське відділення Немирівської ОДПІ  повідомляє, що для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) фізичній особі необхідно:

- надати Реєстраційну картку, заповнену відповідно до зразка (у двох примірниках) та оформити необхідні документи за списком, наведеним на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua («Розділ «Реєстрація користувачів»), а саме:

? надати копію паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копію паспорта підписувача виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьового та зворотного боку та копія паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання, або копія Довідки про реєстрацію місця проживання фізичної особи), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

? надати копію посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчену підписом власника, або паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

? надати копію картки платника податків*, засвідчену підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.


« повернутися до розділу «Інформаційно-довідкові матеріали податкової служби»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь