Електронні пенсійні посвідчення – крок у майбутнє
Згідно з новим порядком, пенсійні посвідчення пенсіонерам можливо виготовляти або в паперовій формі, або у формі платіжної картки – на вибір пенсіонера. З метою реалізації постанови Пенсійного фонду України від 03.11.2017 № 26-1 в якій визначено порядок оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії електронні пенсійні посвідчення відтепер можуть отримати абсолютно всі.
Але пенсіонерам хвилюватися не варто – вони не мусять бігти й замінювати старе посвідчення на нове. Документи, видані раніше, дійсні до закінчення їх терміну дії або до заміни на нові.
Тож що таке електронне пенсійне посвідчення?
Електронне пенсійне посвідчення – це платіжна картка, яка одночасно буде і пенсійним посвідченням, міститиме графічну та електронну інформацію про власника, ключі електронного цифрового підпису. Електронне пенсійне посвідчення на сьогоднішній день виготовляє лише АТ «Ощадбанк». Тобто, Ви одночасно отримуєте і пенсійне посвідчення і карту для виплат, якою ви можете розраховуватись будь де.
Для отримання електронного пенсійного посвідчення Вам необхідно звернутись до Тульчинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Вінницької області та подати відповідну заяву. Також при собі необхідно мати паспорт, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер) та одну фотокартку 30х25 мм.
За більш детальною інформацією можете звернутись до Тульчинського відділу обслуговування громадян особисто або ж за телефоном «гарячої» лінії 6-51-10.