У громаді розробляють план місцевого економічного розвитку
31 січня відбулося засідання робочої групи щодо розробки плану місцевого економічного розвитку Тульчинської міської ОТГ до 2020 року у рамках проекту «Мери за економічне зростання». У склад робочої групи входять представники громадськості, міської ради, бізнесу та НГО.
План місцевого економічного розвитку розробляється з метою участі в ініціативі ЄС «Мери за економічне зростання» і має на меті забезпечення сталого розвитку Тульчинської міської ОТГ у середньостроковій перспективі. Досягнення мети здійснюватиметься на принципах державно-приватного діалогу шляхом реалізації заходів стимулювання економічного зростання, які сприяють активізації приватного сектору економіки та підвищенню рівня зайнятості, широкому залученню громадських організацій до участі в соціальних і культурних процесах, а також підвищенню добробуту та якості життя громадян.
Начальник відділу економіки, стратегічного планування та інвестиційного розвитку Наталія Гнатенко ознайомила членів робочої групи із Проектом плану місцевого економічного розвитку Тульчинської міської ОТГ. За умовами проекту у громаді за два роки має бути реалізовано 80% цього плану.
Члени робочої групи обговорили актуальні проблеми економіки Тульчинської міської ОТГ та співпраці влади і бізнесу. Зокрема, порушили питання щодо розвитку підприємництва, залучення інвесторів та розвитку туризму в громаді. Всі пункти плану детально опрацювали та внесли пропозиції.
План місцевого економічного розвитку Тульчинської міської ОТГ має три основних цілі, які включають у себе оперативні цілі.
Система цілей розвитку Тульчинської міської ОТГ на період 2018- 2020 років
Основні цілі |
Оперативні цілі |
1. Покращення бізнес-середовища та сприяння розвитку малого та середнього бізнесу в громаді |
1.1. Створення міськрайонного ЦНАП |
1.2. Створення соціального хабу Тульчинської міської ОТГ шляхом реконструкції нежитлової будівлі за адресою вул. Миколи Леонтовича, 65 |
|
2. Покращення місцевого бізнес клімату та залучення інвестицій |
2.1. Покращення іміджу підприємництва та заохочення широких верств населення до відкриття власної справи |
2.2. Вдосконалення механізмів забезпечення представників бізнесу та потенційних інвесторів необхідною інформацією |
|
2.3. Спрощення доступу МСП до інформаційних, земельних, фінансових ресурсів |
|
3. Розвиток туризму та креативної економіки |
3.1. Формування культурного-туристичного простору для креативної економіки |
3.2. Підтримка фестивальних рухів та ярмарок майстрів |
Насамкінець всі присутні заповнили анкети, де дали свою оцінку співробітництву на місцевому рівні, потреби приватного сектора у сфері земельних ресурсів тощо.
Відділ економіки,
стратегічного планування
та інвестиційного розвитку