Формування безпечного освітнього простору: школа без булінгу
6 лютого 2019 року в НВК ЗШ І – ІІІ ст.. №3 - гімназії №3 ім. О.С. Пушкіна м. Тульчина відбулася нарада при директорі на тему: «Формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу в Новій українській школі». На нараді було розглянуто ряд важливих питань, серед яких особлива увагу була приділена обговоренню питання протидії булінгу та мобінгу у шкільному середовищі.
Директор школи Швець В.І. ознайомив педагогічний колектив з нормативно-правовою базою врегулювання булінгу в школі та зазначив, що проблема булінгу вийшла в Україні на провідне місце в стосунках між дітьми і учителями, сюди ж підключаються батьки. Цією проблемою зацікавилися державні структури, і як наслідок - внесення змін і доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення, з’явилася нова стаття 173.4 «Булінг учасника освітнього процесу».
На нараді при директорі заслухано доповідь заступника директора школи з навчально – виховної роботи Нестеренко О.А. на тему: «Булінг: причини та наслідки, результати міжнародних досліджень проявів булінгу в школі». Виступаюча зробила детальний аналіз причин проявів булінгу, ознайомила із результатами досліджень учених, зазначила, що пропагування здорових стосунків є головним способом запобігання булінгу і створення безпечної і приязної атмосфери в школі. У навчальних закладах вирішальна роль у боротьбі з булінґом належить учителям. Проте впоратися з цією проблемою вони можуть тільки за підтримки керівництва школи, батьків, представників місцевих органів влади та громадських організацій.
Із цікавими вправами, способами подолання булінгу, ознайомила присутніх практичний психолог школи Доровських Л.А.. Зокрема, це інтерактивні вправи «Яблука», «Долоньки», «Я і проблема насильства», перегляд та обговорення відеоролика «Я подолаю булінг», вправи «Рука допомоги», «Історії з життя». Однією із форм роботи стала робота в
групах: «Практикум: профілактика і припинення булінгу».
Як результат, була розроблена колективна дорожня карта протидії булінгу та прийняті основні напрямки роботи педколективу щодо вирішення цього питання.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)