Неприбутківці мають актуалізувати установчі документи до 1 липня 2017 року
Неприбуткові організації, включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр), яким було повідомлено про невідповідність вимогам п. 133.4 ПКУ, а житлово-будівельним кооперативам — про відсутність завірених ними копій документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом, для включення в новий Реєстр зобов’язані до 01.07.2017 р. привести свої документи у відповідність до норм чинного законодавства та в цей же строк подати копії таких документів контролюючому органу.
У протилежному випадку такі установи й організації виключаються контролюючим органом із Реєстру.
Окрім того, Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру, доповнено нормою про те, що релігійні організації до 01.01.2018 р. не можуть бути виключені з Реєстру через невідповідність установчих документів вимогам пп. 133.4.1 ПКУ (нагадаємо: указана норма передбачена Законом від 06.10. 2016 р. № 1667-VIII).
Ці й інші зміни до Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру передбачені в постанові Кабміну від 29.03.2017 р. № 195.
« повернутися до розділу «Інформаційно-довідкові матеріали податкової служби»