Оголошення про проведення повторних конкурсів

Дата: 26.02.2021 16:01
Кількість переглядів: 704

Тульчинська міська рада оголошує повторні конкурси на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування:

- начальника  управління соціального захисту населення Тульчинської міської ради;

- заступника начальника управління соціального захисту населення Тульчинської міської ради;

- начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності та містобудування і архітектури Тульчинської міської ради;

- начальника служби у справах дітей  Тульчинської міської ради.

 

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на перевірку знань Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень у сфері розвитку інфраструктури і будівництва,  соціального захисту населення та діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної  із захистом прав дитини.

Кваліфікаційні вимоги до осіб, що бажають взяти участь в конкурсі:

  • на посаду начальника  управління соціального захисту населення: 

 

вища освітане нижче ступеня магістра, спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

громадянство України;

вільне володіння державною мовою, вміння нею спілкуватися та вести діловодство;

знання законодавства з питань функціональних обов’язків за посадою;

володіння комп’ютерною технікою та основними програмами;

 вік кандидата на посаду (враховуючи граничний вік посадової особи місцевого самоврядування).

  • на посаду заступника начальника  управління соціального захисту населення:

 

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

громадянство України;

вільне володіння державною мовою, вміння нею спілкуватися та вести діловодство;

знання законодавства з питань функціональних обов’язків за посадою;

володіння комп’ютерною технікою та основними програмами;

вік кандидата на посаду (враховуючи граничний вік посадової особи місцевого самоврядування).

  • на посаду начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою, комунальної власності та містобудування  і  архітектури:

 

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

громадянство України;

вільне володіння державною мовою, вміння нею спілкуватися та вести діловодство;

знання законодавства з питань функціональних обов’язків за посадою;

володіння комп’ютерною технікою та основними програмами;

вік кандидата на посаду (враховуючи граничний вік посадової особи місцевого самоврядування).

 

 

  • на посаду начальника служби у справах дітей:

 

вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;

громадянство України;

вільне володіння державною мовою, вміння нею спілкуватися та вести діловодство;

знання законодавства з питань функціональних обов’язків за посадою;

володіння комп’ютерною технікою та основними програмами;

вік кандидата на посаду (враховуючи граничний вік посадової особи місцевого самоврядування).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії  міської ради такі документи:

-  заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

-   заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-   дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-   копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

-декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування за 2020 рік, у порядку визначеному Законом України «Про запобігання  корупції».

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації,тощо).

Термін подачі документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу (по 29 березня  2021 року включно).

Документи приймаються за адресою: м.Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1, кім. №102. Додаткові відомості про умови конкурсу,основні функціональні обов'язки, розмір та умови оплати праці можна отримати за тел. 2-22-20 (начальник відділу організаційно-кадрової роботи  Боб І.М.).


« повернутися до розділу «Оголошення»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь