До уваги жителів громади!

Дата: 02.06.2022 14:56
Кількість переглядів: 357

З 20 травня відділ Центр надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради відновив прийом заяв на отримання адміністративних послуг:

-  витягу з Державного земельного кадастру

Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до Державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо);

- витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки

Витяг про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки найчастіше замовляють у таких випадках:

  • для надання нотаріусу при оформленні спадщини, договору дарування, міни;
  • для розрахунку орендної плати за земельну ділянку;
  • для визначення розміру земельного податку.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь