ВАШУ ВУЛИЦЮ ПЕРЕЙМЕНУВАЛИ: ЩО РОБИТИ З ДОКУМЕНТАМИ?
Чи потрібно змінювати місце реєстрації?
Ні. Законодавство не передбачає обов’язку вносити подібні відомості, оскільки зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. Перереєстрацію місця проживання особи можна здійснити під час обміну паспорта чи зміни прізвища, тобто коли виникає безпосередня потреба.
Чи обов’язково вносити зміни до документів на нерухомість?
Ні. Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, залишаються чинними у випадку зміни назви вулиці, на якій вони розташовані.
У випадку перейменування вулиці, на якій розміщена нерухомість, українським законодавством не передбачена необхідність внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно.
У разі потреби, власник майна, стосовно якого відбулися зміни, має право звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно із заявою про внесення змін. Якщо власник бажає продати, подарувати або передати у спадок свою нерухомість, у документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва.
Чи потрібно змінювати відомості про місцезнаходження юридичної особи?
Зміна відомостей про місцезнаходження юридичної особи та фізичної особи підприємця — підлягає державній реєстрації відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".
Водночас законодавство не встановлює граничних термінів для проведення зміни відомостей щодо місцезнаходження, а отже, суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно провести реєстрацію змін.
Те, що вашу вулицю перейменували, також не впливає на субсидію.
Як правило, рішення місцевої влади про перейменування вулиці доводиться до відома територіальної громади, а також відповідних органів державної влади та комунальних служб. У зв’язку зі зміною назви вулиці ви не втратите субсидію, яку одержали до перейменування.