Увага! Наповнюємо Реєстр територіальної громади!
Для здійснення обліку міграції населення та встановлення точної кількості осіб, що проживають на території громад запроваджено автоматизовану систему — Реєстр територіальної громади.
Реєстр територіальної громади (далі РТГ) — це база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (громади). Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Основним завданням сьогодення є наповнення РТГ актуальною інформацією, адже часто для отримання таких послуг :
- видача паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв'язку з втратою;
- виплата пенсій, соціальних допомог;
- реєстрація фізичної особи підприємця;
- здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо потрібно отримати витяг з реєстру територіальної громади.
З огляду на вищевикладене, для оновлення, внесення чи уточнення інформації в Реєстрі територіальної громади мешканцям громади потрібно звернутися до відділу Центр надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради або за місцем проживання до старостів відповідних населених пунктів з оригіналами таких документів:
паспорт громадянина України, документ про присвоєння ідентифікаційного номера, свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років).