За податковими послугами до тульчинського Центру обслуговування платників звернулося понад 3 тисячі громадян

Дата: 04.05.2018 12:05
Кількість переглядів: 439

Фото без опису

Для забезпечення комфортних умов для платників податків в Тульчинському відділенні Немирівської ОДПІ функціонує Центр обслуговування платників, у якому надаються адміністративні, консультативні та  інформаційні послуги.

 Протягом січня-квітня  2018 року у центрі зафіксовано рекордна кількість звернень громадян – понад 3 тисячі звернень. Відвідувачам фахівці ЦОП надали 2537 адміністративних послуг.  

 Серед адмінпослуг найбільшою популярністю наразі користуються такі, як видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (станом на початок травня їх видано 1238), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 58 платників), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 142 витяги), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 211 книг) тощо.

 Усе активніше громадяни звертаються й за відносно новою адмінпослугою центру – отриманням відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків. Протягом січня-квітня  нею скористалося понад 700 громадян.

 «Аби громадяни та підприємницька громада краю могли працювати у комфортних умовах, ми намагаємося забезпечити у Центрах обслуговування платників податків якісне і швидке надання усього спектру адміністративних та інформаційно-комунікаційних послуг», – переконує начальник Тульчинського відділення Віталій Чуба.

 Справді, у центрі створені всі умови для якісного обслуговування платників. Усе необхідне – реєстрація, консультації, надання адміністративних послуг, проведення звірок, прийом звітності, видача довідок, робота приймальні громадян – зосереджене в одному місці. У зонах очікування є місця для заповнення документів та заяв. Там же є зразки заповнених заяв та декларацій, а також інформаційні картки адміністративних послуг. Необхідна відвідувачам інформація розміщується на стендах  і постійно оновлюється.

 Координацію та контроль за своєчасним та якісним обслуговуванням, оперативне реагування на проблемні питання, а також надання допомоги відвідувачам у ЦОП здійснює консультант-модератор (контактний телефон 2-24-54).

 Центр обслуговування платників надає послуги щоденно в робочі дні з 9-00 до 18-00 год., у п’ятницю – з 9-00 до 17-00 год., в суботу – з 9-00 до 13-00 год., неділя – вихідний. Обідня перерва – з 13-00 до 14-00 год.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь