Безкоштовний семінар для бухгалтерів бюджетних установ

Дата: 19.11.2018 15:58
Кількість переглядів: 1276

Фото без описуВСЕУКРАЇНСЬКИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ТУР ДЛЯ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ

Бюджетний семінар-практикум 27 листопада в м. Вінниця!

Бухгалтер держсектору: бухгалтерський облік і звітність, оподаткування, підготовка до звітності та ревізії в бюджетних установах у 2018 році

 

 

«БАЛАНС-БЮДЖЕТ»  ЗАПРОШУЄ                                                                                                 

бухгалтерів – розпорядників бюджетних коштів місцевих бюджетів,
територіальних органів міністерств, відомств та інших органів державної влади

взяти участь у семінарі-практикумі 

Головний бухгалтер – економічна та особиста безпека

Основні питання:

  1. Особливості заповнення нового звіту з ЄСВ.
    1. Заповнення таблиці 5 звіту з ЄСВ.
    2. Виправлення помилок у звіті з ЄСВ.
  2. Посилення контролю за додержанням законодавства про працю.
    1. Кадрове діловодство як фактор ризику. Основні помилки, порушення  та зауваження у  кадровому діловодстві. Порядок заповнення кадрових документів із метою запобігання порушень і санкцій з боку контролюючих органів.
    2. Трудовий договір або договір ЦПХ – чи можливий вибір?
    3. Механізм взаємодії Пенсійного фонду, ДФС і Держпраці з метою удосконалення контролю за додержанням законодавства про працю.
    4. Критерії відбору для проведення перевірки, терміни та період проведення перевірок.
    5. Повноваження інспекторів Держпраці.
    6. Як ознайомлюють із результатами перевірки та можливість подання заперечень.
    7. Наслідки та відповідальність за порушення, що були виявлені.
  3. Практичні аспекти надання бюджетними установами платних послуг у 2018 році.
    1. Правове регулювання надання платних послуг в бюджетній установі.
    2. Документальне оформлення процесу надання платних послуг (відображення в статуті бюджетної установи та інших внутрішніх документах установи).
    3. Оформлення договірних відносин зі споживачами послуг.
    4. Порядок визначення плати (тарифу) на надання платних послуг бюджетними установами.
    5. Розподіл загальних витрат між видами діяльності (видами фінансового забезпечення) та видами послуг, що надаються.
    6. Оформлення та можливості витрачання коштів від діяльності, що приносить дохід.
    7. Надходження та розподіл коштів, що одержуються від надання платних послуг.
  4. Підготовка до формування та подання звітності.
    1. Терміни подання звітності та форми звітів.
    2. Особливості заповнення річної бюджетної та фінансової звітності у 2018 році.
    3. Особливості формування Балансу та звіту про фінансові результати:
    – методика формування звіту про рух грошових коштів;
    – методика формування звіту про власний капітал;
    – методика формування приміток до річної фінансової звітності.
  5. Особливості проведення тендерних закупівель у бюджетних установах -2019.
    1.  Ризики в закупівлях: планування, процедура, договір.
    2. Закупівля комунальних послуг (електроенергія, газ, тепло).
    3. Робота системи автоматичного пошуку підозрілих закупівель (ризик-індикатори).
  6. Особливості розрахунків за листками непрацездатності та декретними.
    6.1. Порядок обчислення середнього заробітку згідно з нормами трудового законодавства.
    1.2. Новий порядок отримання лікарняних та декретних від Фонду. Повідомлення про виплату застрахованим особам.

Запитання – відповіді.

 

ЛЕКТОРИ:

Іванечко Павло Мирославович, експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», голова Тернопільського осередку МГО  «Рада незалежних бухгалтерів та аудиторів»,   канд. екон. наук,  бухгалтер-експерт АФ ТОВ «Тер Аудит»;

Іванечко Юрій Мирославович, експерт ГО «Всеукраїнський бухгалтерський клуб», канд. екон. наук,  бухгалтер-експерт АФ ТОВ «Тер Аудит»;

Палій Ірина Миколаївна, начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення Фонду соціального страхування України у Вінницькій області

ОРГАНІЗАТОРИ:

громадська організація «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»;

Вінницьке представництво Групи компаній «Баланс»; редакція видання «Баланс-Бюджет»

за підтримки Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької ОДА; Фонду соціального страхування України у Вінницькій області

 

Інформація для учасників:

Семінар-практикум відбудеться 27 листопада 2018 року (вівторок)

за адресою: м. Вінниця, вул. Соборна, 15-а. Департамент агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів Вінницької ОДА (актовий зал, 5-й поверх).

Реєстрація: 09:30-10:30. Початок: 10:30



Попередня реєстрація ОБОВ’ЯЗКОВА! Вхід тільки для попередньо зареєстрованих!

Від однієї установи мають можливість узяти участь:
передплатник – 2 особи; непередплатник – 1 особа.

Заповніть форму-анкету, перейшовши за посиланням, натисніть «ОТПРАВИТЬ»:

https://rebrand.ly/71497

 

Телефон для довідок:

 (067) 971-63-37

Астахова Наталія Геннадіївна, голова Вінницького обласного осередку

громадської організації «Всеукраїнський бухгалтерський клуб»

n.astahova@balance.ua

 

З нами завжди є розвиток!

Приєднуйтеся до своїх успішних колег і ви


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь