ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА»

Дата: 03.09.2021 09:01
Кількість переглядів: 928

___________________________________________

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля

(автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)

___________________________________________

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності

(автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

«ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА»

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові

код ЄДРПОУ 35878908

фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або

__________________________________________________________________________________________ серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від  прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

  1. Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса: 24320, Вінницька область, місто Ладижин(пн), вулиця Слобода, будинок 141

Поштова адреса: 24321, Вінницька область, місто Ладижин(пн), вулиця Петра Кравчика, будинок 9 а/я 27

Телефон: (050) 381-70-29

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Планована діяльність передбачає нове будівництво дільниці з виробництва органічних добрив на території Тульчинської міської ради (за межами населеного пункту), Вінницької області.

Технічна альтернатива 1

На проектованій дільниці з виробництва органічних добрив продуктивністю 178 020 т/рік передбачається здійснювати обробку посліду із підстилкою та води від миття пташників від 9 бригад з вирощування курчат-бройлерів підприємства ТОВ «ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА».

Технологія виробництва органічних добрив полягає у компостуванні побічних продуктів птахівництва на відкритих площадках шляхом аеробної ферментації з додаванням до компостної маси біопрепаратів на основі живих мікроорганізмів та їх вторинних метаболітів, органо-мінеральних речовин, проведенні аераційних процесів.

У процесі компостування забезпечується знезараження, зниження вологості і видалення запаху, підвищення щільності продукту до коефіцієнту 0,6-0,8 (початкове значення 0,4).

Компостування за дотриманням технології може здійснюватися протягом 1-1,5 місяців у весняно-літній період та протягом 1,5-2,0 місяців у осінньо-зимовий період.

Технологія виробництва органічних добрив передбачає виконання наступних операцій:

  • змішування вихідних компонентів (послід, торф, солома, тирса, мінеральні, органо-мінеральні складові) та формування бурту буртоукладчиком;
  • внесення біопрепаратів на основі живих мікроорганізмів та їх вторинних метаболітів на усіх стадіях компостування (обробка посліду проводиться шляхом рівномірного перемішування, забезпечуючи вологість компостної суміші близько 70%).
  • не менше 2-3 аераційних процесів на І стадії компостування (змішування складових компостної маси, формування бурту, зволоження, примусова аерація);
  • не менше 3-4 аераційних процесів на ІІ стадії компостування (після 7-10-ти денної витримки пікових температур не менше 60-700С);
  • не менше 3-5 аераційних процесів на ІІІ стадії компостування.

Режим роботи дільниці з виробництва органічних добрив – цілодобовий, в дві зміни.

Технічна альтернатива 2

Будівництво 3-х послідосховищ зі спорудами по зволоженню та підготовці органічних добрив для 9 бригад з вирощування курчат-бройлерів.

Послідосховище наземного типу на 10 секцій (кожна розміром 20 х 120 м) складається з 2-х карт, кожна карта – з п’яти секцій. Місткість однієї секції – 2980,8 т. Загальна місткість одного послідосховища – 29808 т.

На майданчиках кожного з послідосховищ передбачається будівництво таких споруд:

  • секції послідосховища (10 шт.);
  • дезбар’єр;
  • приймальний резервуар об’ємом 4300 м3 з механічною обробкою;
  • резервуар з аерацією стоків об’ємом 8000 м3;
  • резервуар-відстійник  після аерації стоків об’ємом 8000 м3;
  • каналізаційні насосні станції №№1, 2, 3;
  • блок знезараження;
  • комплектна трансформаторна підстанція;
  • електрощитова;
  • огорожа.

Експлуатація 3-х послідосховищ призведе до збільшення кількісних та якісних показників атмосферного повітря.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Об’єктом планованої діяльність є нове будівництво дільниці виробництва з виробництва органічних добрив на території Тульчинської міської ради (за межами населеного пункту), Вінницької області.

Промисловий майданчик межує:

- з півночі: землі приватної власності громадян для ведення товарного сільськогосподарського виробництва;

- зі сходу: землі приватної власності громадян для ведення товарного сільськогосподарського виробництва;

- з півдня: землі приватної власності громадян для ведення товарного сільськогосподарського виробництва;

- з заходу: землі приватної власності громадян для ведення товарного сільськогосподарського виробництва.

Санітарно-захисна зона для даного об’єкту становить 500 м, та витримується по відношенню до житлово-громадської забудови. Відстань від проектованої дільниці до найближчої житлової забудови сягає близько 1200,0 м у південно-західному напрямку.

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Територіальні альтернативи не розглядаються (об’єкт територіально прив’язаний до земельних ділянок загальною площею 46,6 га).

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Соціально-економічний вплив очікується позитивний, в зі створенням додаткових робочих місць для місцевих жителів, збільшенням надходжень у місцевий бюджет.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

На проектованій дільниці з виробництва органічних добрив продуктивністю 178 020 т/рік передбачається здійснювати обробку посліду із підстилкою та води від миття пташників від 9 бригад з вирощування курчат-бройлерів підприємства ТОВ «ВІННИЦЬКА ПТАХОФАБРИКА».

Основними складовими компонентами виготовлення органічних добрив є:

  • Послід із підстилкою  - 159 525 т/рік (17725*9)
  • Вода після миття пташників - 33 345 м3/рік (3705*9)
  • Шламу водопідготовки (водофільтрувальна станція) – 6 000 т/рік;
  • Шламу флотаційного  - 45 000 т/рік ;
  • Суміші органічної на основі осаду біологічних стічних вод – 6 000 т/рік ;
  • Відходи інкубації (ІІІ категорія) – 6 000 т/рік

Основними параметрами процесу приготування вихідних компостних сумішей є:

  • вологість - компостування слід проводити при вологості компостних вихідних однорідних сумішей 85%. Вологість підготовленої суміші має бути у межах 65-75%;
  • поживні речовини – початкове відношення вуглецю і азоту (C:N) компостної суміші повинно наближатись до відношення від 20:1 до 30:1. Наявність органічної речовини вторинних відходів – не менше 75%;
  • показник концентрації водневих іонів, од. рН, у межах від 6,0 до 8,0.

Для забезпечення випуску річної потужності органічних добрив передбачається будівництво:

  • Контрольно-пропускний пункт з автомобільними вагами,
  • Два приймальні резервуари,
  • Чотири накопичувальні ємності технологічної води,
  • Майданчик для накопичення відходів різної вологості,
  • Майданчик для компостування,
  • Майданчик для складання готової продукції,
  • Склад мінеральних добрив,
  •  Склад біопрепаратів,
  • Випаровувач.

Забезпечення електроенергією об’єкту буде здійснюватися від існуючої трансформаторної підстанції потужністю 10 кВт. Річна потреба в електроенергії для дільниці 346,75 тис.кВт.год/рік.

Водопостачання - для питних потреб працівників, планується використовувати привозну бутильовану воду, для технічних та технологічних потреб буде використовуватись привозна вода. Потреба у водних ресурсах для експлуатації об’єкту становить 556,02 м3/рік води питної якості від власного водозабору.

Кількість створених робочих місць на об’єкті – 10.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1

Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень згідно діючих нормативних документів:

  • по забрудненню атмосферного повітря – значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі;
  • по утворенню відходів: мінімізація утворення, облік та утилізація згідно чинного законодавства України;
  • по ґрунту, поверхневих та підземних водах: значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин, відсутність інтенсивного прямого впливу, виключення забруднення поверхневих вод;
  • по акустичному впливу: в межах допустимих рівнів шумового навантаження;
  • дотримання правил пожежної безпеки.

Щодо технічної альтернативи 2

Аналогічні технічній альтернативі 1

Щодо територіальної альтернативи 1

  • дотримання меж землевідведення;
  • дотримання меж санітарно-захисних зон;

Щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива не розглядалась (об’єкт територіально прив’язаний до земельних ділянок загальною площею 46,6 га).

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

Щодо технічної альтернативи 1

Інженерна підготовка території включає планування майданчика, облаштування фундаментів та інших площадок під необхідні об’єкти для розміщення та роботи комплексної інженерної споруди, під’їзних доріг і шляхів до об’єкту.

Всі заходи з інженерної підготовки та захисту території від несприятливих природних і техногенних явищ будуть розроблятися з урахуванням чинних будівельних норм та правил пожежної безпеки.

Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту, передбачатимуть заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронно-відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи.

Щодо технічної альтернативи 2

Аналогічні технічній альтернативі 1

Щодо територіальної альтернативи 1

Аналогічно технічній альтернативі 1

Щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива не розглядалась

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

Щодо технічної альтернативи 1

Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться на наступні компоненти: клімат і мікроклімат; повітряне середовище; водне середовище; земельні ресурси; рослинний і тваринний світ; соціальне та техногенне середовище.

Щодо технічної альтернативи 2

Аналогічні технічній альтернативі 1

Щодо територіальної альтернативи 1

Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно діючих нормативних документів.

Щодо територіальної альтернативи 2

Територіальна альтернатива не розглядалась (об’єкт територіально прив’язаний до земельних ділянок загальною площею 46,6 га).

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно пункту 2 частини 3 статті 3 (установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва) Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” №2059-VIII від 23 травня 2017 року.

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із п.2 ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Дозвіл на виконання будівельних робіт

згідно статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається

Державною архітектурно-будівельною інспекцією України

 (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Управління розвитку територій та інфраструктури Вінницької обласної державної адміністрації, що знаходиться за адресою: 21021, м. Вінниця, вул. Василя Порика, 29; email: uprter@vin.gov.ua, тел: (0432) 43-74-08, контактна особа – Лісовенко Олена Віталіївна

_________________________________________________________________________

 (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь