До уваги жителів громади!

Дата: 02.06.2022 14:56
Кількість переглядів: 336

З 20 травня відділ Центр надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради відновив прийом заяв на отримання адміністративних послуг:

-  витягу з Державного земельного кадастру

Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до Державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо);

- витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки

Витяг про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки найчастіше замовляють у таких випадках:

  • для надання нотаріусу при оформленні спадщини, договору дарування, міни;
  • для розрахунку орендної плати за земельну ділянку;
  • для визначення розміру земельного податку.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь