До уваги жителів громади!
З 20 травня відділ Центр надання адміністративних послуг Тульчинської міської ради відновив прийом заяв на отримання адміністративних послуг:
- витягу з Державного земельного кадастру
Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до Державного земельного кадастру. Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо);
- витягу про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки
Витяг про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки найчастіше замовляють у таких випадках:
- для надання нотаріусу при оформленні спадщини, договору дарування, міни;
- для розрахунку орендної плати за земельну ділянку;
- для визначення розміру земельного податку.