Гарячі лінії Уряду допомагають громадянам
Міністерство соціальної політики продовжує опікуватися українцями, які потребують соціального захисту.
Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у міністерстві функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:
- “Гаряча лінія” із соціальних питань - 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.
Дзвінки на „гарячу лінію” 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
- “Гаряча лінія” протидії торгівлі людьми та домашньому насильству - 15-47.
Звернутися на "гарячу лінію" можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.
"Гаряча лінія" приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи "гарячої лінії" 15-47. Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо.
Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.
- Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) - (044) 289- 87-89, info@nssu.gov.ua . Тут можна дізнатися інформацію щодо:
? реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;
? здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
? реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
? реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.
- Контакт-центр Пенсійного фонду України - 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71
? консультація громадян з пенсійних питань.
Крім офіційного сайту міністерства, функціонує два сайти Фондів:
- Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю (https://www.ispf.gov.ua/pro-fond/regionalni-viddilennya). Тут можна знайти інформацію щодо:
? забезпечення технічними засобами реабілітації;
? реабілітації дітей;
? взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.
- Фонд соціального страхування України (http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/981073). Інформація щодо:
? профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;
? контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
? надання медико-соціальних послуг.
За відповідними консультаціями з вищевказаних питань громадяни можуть звертатися до сектору «Тульчинське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги що знаходиться за адресою м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 47; тел. (04335) 2-10-63; е- mail: tulchynske@legalaid.vn.ua
Завідувач сектору "Тульчинське бюро правової допомоги" РУСЛАН ШВЕЦЬ Правову допомогу також можна отримати за безкоштовним телефоном системи БПД 0 800-213-103
- у месенджері Фейсбук-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/
- у публічному чаті Телеграм-каналу «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaidchat
- у приватному чаті системи БПД у Телеграм http://legalaid.gov.ua/telegram.html
- у приватному чаті системи БПД у Вайбер http://legalaid.gov.ua/viber.html
- написавши на електронну пошту Томашпільського місцевого центру tomashpil.vinnitsya@legalaid.vn.ua