Ефективна комунікація з мешканцями громади
18 травня спільно з Агенцією регіонального розвитку Вінницької області провели для працівників КП «Тульчинкомунсервіс» тренінг на тему «Ефективна комунікація з мешканцями громади».
Програма тренінгу складалася з двох частин.
Перша для керівництва КП та профільних підрозділів міської ради. Розглядали теми: Розробка комунікаційного плану. Особливості формування комунікаційної політики підприємства. Вибір форми та системи оповіщення. Визначення основних питань, які мають потребу в призначеніі відповідальних за їх наповнення.
Частина друга для працівників КП «Тульчинкомунсервіс». Розглядали теми:
Комунікація зі споживачами, комунікаційний етикет. Основні меседжі підприємства, які використовуються для комунікації зі споживачами. Проводили рольові ігри: Як спілкуватись зі складним клієнтом? Як відстояти власну компетентність?
Саме комунікація наразі стає важливим аспектом діяльності комунальних підприємств. Сьогодні працівники «Тульчинкомунсервіс» навчилися представляти та відстоювати інтереси підприємства, будувати успішні відносини між споживачами, постачальниками та іншими партнерами. Для того, щоб закріпити навчання та отримати бажаний результат розробляємо Комунікаційний план КП «Тульчинкомунсервіс».
Дякуємо тренеру Надії Величко, експертка з комунікації підприємств комунальної сфери.
Працюємо над реалізацією проекту та покращенням процесу поводження з відходами в Тульчинській громаді.
Ця публікація була підготовлена за підтримки Європейського Союзу і його держав-членів Німеччини, Польщі, Данії та Словенії. Зміст цієї публікації є виключною відповідальністю її авторів та не обов’язково відображає позицію Програми «U-LEAD з Європою», Європейського Союзу і його держав-членів Німеччини, Польщі, Данії та Словенії.